dissabte, d’abril 11, 2009

Sortim a Barcelona Metropolitan Magazine


A l’article “Take your pick” del número d’abril de la revista Barcelona Metropolitan Magazine, Nancy Todd destaca la nostra llibreria:

Surprises always await at the Centre of Contemporary Culture of Barcelona (CCCB), and their gift store is also full of twists. The Centre is known for its diversity in lectures, festivals, concerts films and artistic research. This diversity is represented in their 8,000-10,000 titles, 25 percent of which are in English. The shop is branch of Laie bookshop, and categories of titles include social commentary, film, architecture and graphic design. Books on philosophy are among the best-sellers and special orders are welcomed.

Els agraïm moltíssim la seva amabilitat i atenció.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Només un comentari: el personal que treballava aquest divendres debia estar de molt mar humor. Poques vegades m'he trobat que en passar per caixa per pagar un llibre, la persona que m'atén no em diu "hola", "adéu" o "gràcies", malgrat que jo si la vaig saludar i em vaig acomiadar.

No va dir ni ase ni bèstia... com si no sabes parlar! I amb uns morros que realment no era un bon aparador per a una botiga ni per a la fidelització de clients.

algú de la laie ha dit...

Moltes gràcies per les teves observacions.

Anònim ha dit...

Pues a mí me han parecido siempre amables y correctos. Y me han resuelto más de una consulta rara.

Un mal momento lo tiene cualquiera.


Martín

la de l'Obrist ha dit...

Doncs a mi sempre m'han atès molt bé. I sempre amb un "gràcies" quan compro, que no tothom ho fa, que en altres lloc més estirats sembla que et facin un favor venent-te qualsevol cosa.

Una de les meves llibreries favorites.